Snabbmat!

En bit varmrökt regnbåge med en näve skalade räkor serverades med lite smörfräst spenat och kokta bönor.

Dressingen visade jag ihop av en äggula, en msk dijonsenap, saft från en pressad citron och 1 dl olja.

Skar till lite apelsinbitar och la över maten.

Det är snabbmat à la Maria

 

4 reaktioner på ”Snabbmat!

  1. Jag blev så glad när du skrev i min blogg idag,för jag hade helt glömt av att du har en matblogg. Jag måste länka hit så jag hittar hit så fort jag hinner. Snabbmat….ja man kanske kan börja där för jag värdelös på att laga mat. Hoppas få inspiration i din blogg 😉

Synpunkter?

