Lax med saffransblomkål och proteinbea!

» 150,0 gram Lax 272 Kcal
» 150,0 gram Blomkål kokt 40 Kcal
» 10,0 gram Olivolja 88 Kcal
» 0,5 st Äggula 33 Kcal
» 75,0 gram Kvarg färskost 1% fett Kesella lätt 56 Kcal

20120506-165929.jpg

2 reaktioner på ”Lax med saffransblomkål och proteinbea!

  1. Varje gång jag går in här blir jag så förbannat sugen på blomkål. Vill testa mixa sådär som du gjort! Har aldrig testat det! Och steka med lite buljong. Låter verkligen som något för mig. Eller blomkålsmos var länge sen jag gjorde… så gott! Men min frys är full av matlådor och jag har lovat mig själv att INTE laga mer innan det är tomt i frysen. Får riktigt bra inspiration från dig. Tack!

    • Det är likadant i min frys. Skulle inte ens få in en glasspinne där just nu! Men nästa veckas ickematlagande löser nog detta 🙂

Synpunkter?

