Dagens kärlek

Jag skulle kunna äta färsk koriander varje dag och fick jag bara odla en endaste krydda på min balkong så skulle koriander vara det självklara valet

8 reaktioner på ”Dagens kärlek

  1. Min äldste son gjorde ett DNA-test för att kolla vilka sjukdomar han riskerade att få och att lära sig om sig själv. Han hade inte genen för Koriander. Han tycker det smakar avlopp. Har svårt att äta just koriander. Son nummer 2 är likadan. Om jag fattat det rätt så kan dom inte lära sig att gilla koriander.

    • Jag hatade koriander i 20 år. Verkligen hatade. Jag hade en planta i trädgården på 90-talet som stank så att jag var tvungen att gå in när jag kom för nära med gräsklipparen. Jag fick kväljningar av mat med koriander men så en dag för tre år sedan så typ vaknade jag och älskade koriander.

Synpunkter?

