Första maten i min slow cooker

Min slow cooker

Ingredienser

Efter tre timmar

Jag har ingen bild på den färdiga maten och jag har själv bara smakat med gaffel eftersom jag var och käkade julbord men dotter sms:ade och skrev ”grytan var asgod”

Men jag har lärt mig att kyckling och butternutsquash kanske inte kräver så många timmar (jag stängde av efter 8.5) samt att just butternutsquashen kanske borde skurits i tjockare bitar.

Antar att det finns en tid nu av testande innan jag hittar rätt väg att gå.

Min inspiration kommer från dessa recept

http://fastpaleo.com/category/slow-cooker/?submit=View

Synpunkter?

