Fjäderlätt fröknäcke

image

image

image

Det finns recept överallt på nätet. Jag utgick från detta http://www.ceciliafolkesson.se/2013/01/20/froknacke-lchf-paleo/ men använde smör istället för kokosfett då jag bara hade sånt med kokossmak hemma och plussade på med 1 dl pumpafrön i smeten.

Mumsigt värre!

1 tsk salt tycker jag är lagom till en sats eftersom jag hade saltet i smeten istället för som flingsalt på men det går ju att variera i det oändliga.

facebook_-1600677987

7 reaktioner på ”Fjäderlätt fröknäcke

  1. Ping: Knappast för att jag är pissviktig | Absolut ointressant…

Synpunkter?

