Laxfärsbiffar i bröd

20130210_172416Laxfärsbiffar är hur gott som helst!

https://vanligmat.wordpress.com/2012/09/08/laxfarsbiffar-med-graddfilssas-och-pressgurka/

Igår serverades biffarna i ett mörkt bröd och tillsammans med sallad istället för med potatis och sås.

För biffar i bröd gör jag lite större biffar och utesluter limen. Som dressing brukar jag använda en färdigköpt burk med skagen/kräftröra. Det blir jättegott och de gånger jag serverar laxfärsbiffar när jag har en helgmiddag så pimpar jag gärna den färdiga skagenröran (från delikatessdisken)  med extra egenhändigt skalade räkor

 

2 reaktioner på ”Laxfärsbiffar i bröd

Synpunkter?

