Ny inrikting

Jag har haft det i tanke länge men den här filmen var droppen. Så bloggen kommer framöver bara att innehålla vegetariska recept. Hoppas att ni hänger på ändå!

8 reaktioner på ”Ny inrikting

  1. Bra då får jag nya förslag på maträtter vi kan laga här hemma nu när vi ska öka mängden vegetariska rätter under veckan. Kanonbra.

    • Det finns nog en del vegetarisk i kategorin redan nu men fr.o.m. Nu blir det inga fler kötträtter 🙂
      Tomatpeston jag gjorde igår är nog riktigt god med pasta

      • Det receptet har jag skrivit av och tänkt testa både till pasta och på macka, ska baka de där mjuka fröbräden också, de såg goda ut.

  2. Jag har förmånen att tillbringa en långhelg vid Marias matbord och jag kan verkligen rekommendera er att fortsätta använda hennes recept! Allt är lika gott som vanligt! Och väldigt inspirerande!
    För mig dyker det upp en del nya ingredienser och numera kan jag inte säga att jag inte gillar blomkål… 😉

Synpunkter?

