Vegetarisk mat och barn

Jag är ingen förespråkare för hel och halvfabrikat men jag tar gärna genvägar om det innebär att sonen äter… http://www.frysvegetarian.se/ har tex kycklingburgare som jag tycker är riktigt goda trots att dom innehåller gluten (som jag undviker i kosten till vardags) och trots att jag inte själv gjort dom från grunden 😉

Synd bara att så få vegetariska produkter i butiken är ekologiska. Där nöjer jag mig med GMO-fritt. Och ärligt talat – jag köper mycket hellre helfabrikat i vegetarisk väg än fabriksuppfött kött. Men det är mitt val.

Sonen (11 åring som helst äter kött…) äter iallafall dessa http://www.frysvegetarian.se/product/vegetariska-burgare/vegan-chicken-burger/ med god aptit.

Synpunkter?

