Det är flyttdax!

Funderade lite på min matsida och tänkte på alla recept med tex billigt fläskkött som jag lagt in under åren. Jag skäms. Jag skäms på att jag aldrig tänkte på var det kom ifrån och varför det var så billigt. Jag skäms över recept som innehåller billiga kycklingfiléer. Odlad lax. Skäms.

Ja… ni fattar. Så jag lämnar kvar den här bloggen men flyttar mitt skrivande om plantbaserad kost hit så bokmärk om mig!

http://mariasmatintag.wordpress.com/

Och om ni inte förstår varför jag skäms så kolla på den här…

http://www.youtube.com/watch?v=R6pdBhH08Wg&feature=share&list=PLBC690D178BD4EBAE

 

Vi ses i min nya blogg!

 

13 reaktioner på ”Det är flyttdax!

  1. Jag tänkte föreslå en Facebook grupp istället. Där du kan lägga upp dina recept som filen/dokument istället så kan vi andra mycket lättare få tag i dom. I en blogg är det ganska svårt att hitta ett recept man läst för länge sedan.

  2. Jag tycker det är ärligare att köra på samma.
    Också lättare för folk att hänga på om man inte måste vara ”renlärig” från start utan inser att även gamla hundar kan lära sig sitta…

  3. Jag tänker som så att varför skämmas? Gjort är gjort, du har mycket bra recept genom tiden, och varför inte göra dem igen men nu i nytappning?
    Men det är klart jag hakar på även jag, vill ju inte missa dina fina bilder och goa recept 🙂

Synpunkter?

